پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
همایش مسئولیت پذیری و ارتقاء سطح آگاهی سازمانهای مردم نهاد در حوزه صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر
همایش مسئولیت پذیری و ارتقاء سطح آگاهی سازمانهای مردم نهاد در حوزه صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات حزین دانشگاه آزاد لاهیجان مورخ 96/3/4 برگزار گردید.
این همایش با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، همیاران سلامت روان اجتماعی گیلان و همیاران همای سعادت لاهیجان در دو پنل صبح و عصر تشکیل گردید.
همچنین جناب آقای شاهکویی دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، جناب آقای دکتر قربانی معاون سیاسی فرماندار لاهیجان، جناب آقای دکتر مهرگان فر روانشناس در خصوص موضوع همایش به ایراد سخنرانی پرداختند. همایش با اجرای زنده موسیقی سنتی گیلان توسط استاد ناصر وحدتی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه به پایان رسید.
در پنل عصر نیز  دو کارگاه با موضوع حقارت و عدم هویت و تایید آن در اشاعه اعتیاد به مواد مخدر ، نقش سازمانهای مردم نهاد و حمایتهای اجتماعی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با تدریس جناب آقای دکتر مهرگان فر و جناب آقای دکتر ستوده تشکیل گردید.


۲۴۳۱ بازدید


۹ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .