آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آخرین فعالیت های ما
گالری تصاویر اخیر
بیشتر ...
پارادایم تابآوری رسانهای چیست ؟
پارادایم تابآوری رسانهای یک چارچوب نوین مفهومی در حوزه ارتباطات، رسانه و علوم اجتماعی است که به بررسی توانایی رسانهها، نظامهای ارتباطی و کنشگران رسانهای برای پیشبینی، مواجهه، سازگاری و رشد در شرایط بحران، بیثباتی و تغییرات سریع میپردازد.دکتر علیرضا صارمی این پارادایم فراتر از نگاه سنتی به «مدیریت بحران رسانهای» حرکت میکند و بر این باور است که ...
هم اکنون
بیشتر...
حقیقت، منبع قدرت رسانه است
پارادایم تابآوری رسانه توانایی رسانهها برای حفظ پایداری، اعتماد مخاطب و اثرگذاری در شرایط بحران، فشار، جنگ روانی و انتشار اطلاعات نادرست است. عبارت «حقیقت، منبع قدرت رسانه است» به این معناست که توان اثرگذاری، نفوذ و ماندگاری یک رسانه از میزان پایبندی آن به واقعیت و صداقت سرچشمه میگیرد. پارادایم تابآوری رسانه توانایی رسانهها در حفظ پایداری، اعتماد مخاطب و اثرگذاری ...
هم اکنون
بیشتر...
پارادایم پادشکنندگی چیست؟
پادشکنندگی به ویژگی سیستمها، افراد یا سازمانهایی گفته میشود که در مواجهه با فشارها، ناپایداریها، استرسها یا شوکها نه تنها مقاومت میکنند، بلکه تقویت شده و رشد میکنند.پارادایم پادشکنندگی چیست؟ این پرسش در سالهای اخیر به یکی از مفاهیم کلیدی در مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، علوم اجتماعی و حتی زیستشناسی تبدیل شده است. پادشکنندگی یا Antifragility مفهومی است که ...
هم اکنون
بیشتر...
نوروساینس شناختی آموزشی (Educational Cognitive Neuroscience) چیست ؟
نوروساینس شناختی آموزشی (Educational Cognitive Neuroscience) شاخهای میانرشتهای از علوم است که ارتباط بین مغز، فرایندهای شناختی و یادگیری را بررسی میکند. این حوزه با ترکیب علوم اعصاب (Neuroscience)، روانشناسی شناختی (Cognitive Psychology) و آموزش (Education) به دنبال فهم نحوهی پردازش اطلاعات، حافظه، توجه، انگیزه و حل مسئله در مغز است و میکوشد این دانش را برای بهبود روشهای تدریس و یادگیری به کار گیرد. ...
۹ ساعت و ۳۱ دقیقه پیش
بیشتر...