پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
گزارش کلاس های اموزشی بهمن 95-سرکارخانم نادیا امانی

گزارش   کلاس های  اموزشی

بهمن 95

 

مکان :محیط شهری(اداره تعاون وکار شهرستان       مخاطبین:کارکنان ومدیران شرکت          تعداد  :  15نفر            آموزشکران: نادیا امانی

تعدا جلسات  :       1  جلسه                           هزینه های انجام شده : 

جلسه (گزارش دوره آموزشی طرح پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید

(طرح کاج) اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمساربهمن95

گزارش:

در مورخه 27/11/95 روز چهارشنبه جلسه و دوره آموزشی طرح پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید در راستای طرح ملی کاج برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که با شرکت تعدادی از کارکنان شرکتها و کارخانجات منطقه و تعدادی از همکاران اداره برگزار شد،خانم نادیا امانی مدرس جلسه مسئول موسسه خیریه و مرکز پازپروری امید توضیحات کاملی در خصوص چگونگی مواجهه خانواده ها با اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده،نوع برخورد و روشهای رودررو شدن با افراد معتاد و یا نیروهایی که مشکوک به اعتیاد هستند در محل کار ارائه نمودند.

در ادامه جلسه ضمن بحث و گفت و گوی متقابل شرکت کنندگان با مدرس جلسه و مطرح نمودن دغدغه ها و سوالات خود،خانم امانی با بیان پاسخ های مناسب و رفع نگرانی های موجود راهنمایی های لازم را به شرکت کنندگان ارائه کردند.

ایشان همچنین نکاتی پیرامون انواع جدید اعتیاد و تنوع بسیار زیاد مواد مخدر، جلوگیری از طرد این افراد از خانواده و اجتماع و معرفی آنها به مراکز مشاوره و درمانی دارای مجوز بیان نمودند.از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه تاکید بر انجام آزمایشهای سلامت افراد قبل از اشتغال بکار و یا آزمایشهای دوره ای سالانه در شرکتها توسط مدرس جلسه بود.

در پایان دوره آموزشی، ضمن پرسش و پاسخ نهایی و جمع بندی مطالب بعد از 2 ساعت با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص)  خاتمه یافت.

 

 

 



۱۷۷۷ بازدید


۱۰ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .