پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
اطلاعيه مسابقه کتابخوانی و قصه گویی همیاران سلامت روان اجتماعی یاران وحدت روستای شهرو
اطلاعيه مسابقه کتابخوانی و قصه گویی همیاران سلامت روان اجتماعی یاران وحدت روستای شهرو
با توجه به شیوع ویروس کرونا و عزم  ملي جهت ریشه کنی این ویروس ، *پویش پیشگیری از کرونا*  توسط همیاران سلامت روان اجتماعی روستای شهرو با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان بندرعباس و دهیاری و شورای اسلامی روستای شهرو راه اندازی شده است.  همياران سلامت روان اجتماعی روستای شهرو در اين زمینه  اقدامات و فعالیت هایی جهت ارتقاء سطح آگاهی عمومی به ویژه در نسل کودک و نوجوان، که هدف اصلی این برنامه  هستند، انجام مي دهد لذا به اطلاع كليه اقشار جامعه مي رساند ؛  در این راستا اقدام به برگزاري  مسابقه کتابخوانی و قصه گویی ويژه پیشگیری آگاهانه از ویروس کرونا نموده است.
این مسابقه با محوريت پیشگیری از ویروس کرونا و به صورت مجازی می باشد. كه جزئيات آن به شرح ذيل به اطلاع می رساند: 1-  منبع مسابقه ، کتاب داستان *دورشو ای ویروس بدجنس!* می باشد که جهت دانلود کتاب فوق به لینک زیر مراجعه کنید.

جهت دانلود کتاب دور شو ای ویروس بد جنس کلیک کنید

2- کتاب فوق با فرمت pdf بوده که توسط والدین بعد از دانلود در گوشی برای کودکان خوانده می شود. (جهت کودکان زیر ۷ سال)   3-برای کودکان بالای ۷سال کتاب فوق با همکاری والدین توسط کودکان برای والدین خوانده می شود. 4-والدین و کودکان می توانند یا بصورت قصه گویی یا بصورت کتابخوانی بصورت خلاقانه و مشارکتی و خانوادگی  در مسابقه فوق شرکت کنند. 5شرکت در این مسابقه تنها بصورت مجازی می باشد و شرکت کننده ها می بایست از اجرای خود(کتابخوانی و قصه گویی) فیلم یک دقیقه ای گرفته و برای ما ارسال کنند. شرایط سنی: این مسابقه جهت کودکان ۴ سال تا ۱۳ سال  می باشد. جزئیات فلیم ارسالی به شرح زیر می باشد: ۱- فیلم گرفته شده از یک دقیقه بیشتر نباشد.(یک دقیقه باشد) ۲- فیلم های ارسالی نکات شرعی و عرفی را رعایت کرده باشند و فلیم ها در پیج اینستاگرام  همیاران شهرو به نمایش در خواهد آمد. https://www.instagram.com/hamyaran_shahroo?r=nametag
۳- خلاقیت و نوآوری در نحوه کتاب خوانی و قصه گویی و فیلم برداری اهمیت زیادی دارد و دارای امتیاز می باشد.
۴- تمام آثار ارسالی می بایست با نقش پر رنگ کودکان باشد.
۵-حضور اعضای خانواده در مراحل کتابخوانی و قصه گویی و فیلم برادری دارای اهمیت و امتیاز می باشد.
۶- این مسابقه دارای جوایز نقدی می باشد که به حساب برنده واریز خواهد شد. نفر اول : ۲۰۰۰۰۰۰ دو میلیون ریال نفر دوم: ۱۵۰۰۰۰۰ یک میلیون و پانصد هزار ریال نفر سوم: ۱۰۰۰۰۰۰ یک میلیون ریال جایزه ویژه با رای مردمی در پیج اینستاگرام همیاران شهرو مبلغ ۵۰۰۰۰۰ پانصد هزار ریال که جزئیات بیشتر آن در خود پیج اینستاگرام اعلام خواهد شد*
۷- فلیم های ارسالی باید مستند باشد و بدون صدا گذاری ، افزودن موسیقی ، تدوین و .... ارسال شود . 6 -شروع مسابقه از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱/۱۸ لغایت ۱۳۹۹/۱/۲۶ می باشد.
️ اين مسابقه ویژه روستای شهرو می باشد.  شرکت مردم عزیز منطقه پنج روستا (چاهو ، گربند ، بلندو و سودرو )  نیز بلامانع می باشد.
8-خواهشمند است دوستان خود را نيز از طريق ارسال اين پيام براي شركت در مسابقه مطلع سازيد. 8-جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
09398346072
09170771370  
فیلم های خود را با شرایط زیر از طریق واتس اپ ارسال کنید: ۱-نام و نام خانوادگی کودک ۲-سن ۳-نام پدر ۴-نام روستا ۵-آدرس ۶- شماره تماس 09398346072
ما را در آگاه سازی و پیشگیری از ویروس کرونا  یاری نمایید.
آدرس پورتال جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی هرمزگان  http://hormozgan.hamyaraniran.ir

  صفحه اینستاگرام همیاران سلامت روان اجتماعی روستای شهرو

https://www.instagram.com/hamyaran_shahroo?r  

روابط عمومی جمعیت همیاران http://uupload.ir/view/vel5_ویروس_بدجنس.pdf/لامت روان اجتماعی روستای شهرو

http://uupload.ir/view/vel5_ویروس_بدجنس.pdf/


۱۲۰۰ بازدید


۷ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .