پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
توان افزایی
ششمین نشست توان افزایی همیاران استان تهران در روز سی ام مردادماه 1398 در شهر پاکدشت برگزارشد.مسولان  شرکت کننده در این نشست خانم ها دکتر قربانپور مدیر عامل  و صفرزاده رئیس هیات مدیره همیاران استان تهران ،لطفعلی کارشناس پیشگیری بهزیستی استان تهران و آقایان مولایی معاون اجتماعی شهرداری پاکدشت ،اثمری کارشناس معاونت اجتماعی شهرداری بودند.همچنین مدیران عامل جمعیت های همیاران ، مدیران پایگاه های سلامت اجتماعی و مسولین روابط عمومی پایگاه ها از دیگرمدعوین در این مراسم بودند.
ابتدا خانم پازوکی رئیس هیات مدیره جمعیت همیاران پاکدشت از تاریخچه همیاران این شهر و افتتاح اولین پایگاه سلامت اجتماعی در پاکدشت گفتند.در شهر پاکدشت دو موسسه همیار و چهار گروه همیار فعال هستند.موسسات همیاران پاکدشت و حصار امیر  موفق به کسب مجوز از بهزیستی و فرمانداری شهر پاکدشت شده اند.
سپس خانم دکتر قربانپور "مشارکت جویی "را عنوان دستور جلسه نشست اعلام کردند.مروری بر اساسنامه همیاران داشتند و اهداف همیاران باردیگر یادآوری شد.همراه با همفکری شرکت کنندگان یادآوری شد که  به جز روش آموزش می توان از روش های دیگری برای ارتقا سطح سلامت روان جامعه بهره برد. 
آقای مولایی معاون اجتماعی پاکدشت از همکاری بسیار قوی همیاران با شهرداری گفتند . ایشان دغدغه دیگران را داشتن را از ویژگی های همیاران برشمردند و این نکته را به آنان تبریک گفتند.
برنامه با پخش کلیپهایی از نمایش کوتاهی از فعالیت های همیاران پاکدشت ، حصار امیر و قوهه پی گرفته شد. خانم لطفعلی کارشناس پیشگیری بهزیستی از مشاهده رشد و نحوه همکاری همیاران با سایر نهادهای شهری بسیار احساس شادمانی و غرور کردندو برای همیاران آرزوی موفقیت روز افزون داشتند.
درادامه بازخورد همیاران ازاجرای فعالیت مشارکتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفتند و در انتها به همیارانی که دراجرای این برنامه نقش مشارکتی بیشتری داشتند لوح تقدیر از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر و همیاران استان تهران اهدا شد.
 در پایان برنامه به هریک از شرکت کنندگان گلدانی اهداشد تا با خود به یادگار از شهر گل و گیاه پاکدشت به همراه ببرند.


۲۲۱ بازدید


۴ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .