پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
چهارمين نشست هم افزايي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي كشور
به گزارش مدير روابط عمومي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي كشور در تاريخ ٧و٨اسفند ماه نشست هم افزايي جمعيت همياران كشور در شهر يزد با حضور١٦٠هميار و كارشناس مسئول سازمان بهزيستي با حضور جناب اقاي دكتر صديق مدير دفتر پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي برگزار گرديد.

اسماعيلي گفت :در روز اول اين نشست جناب آقاي دكتر صديق ضمن خوش آمد گويي به حضار ،به لزوم حضور سازمانهاي مردم نهاد در جامعه و بالا بردن ظرفيت و استفاده از اين پتانسيل اجتماعي اشاره نمود .

وي افزود مدير عامل جمعيت همياران سركار خانم رشيدي نژاد در مورد ساختارجمعيت و آمار گروه و پايگاههاي كشور صحبت نمود .و به عملكرد جمعيت در سالهاي اخير اشاره كرد.

سپس نمايندگان استانهاي :
اصفهان ،مازندران،گيلان،تهران ،هرمزگان به بيان چالشها و نقطه نظرات و پيشنهادات خود هريك به مدت ٥دقيقه پرداختند.
در ادامه ي اين نشست  از استان اردبيل ايموشني از تجربيات قبلي همياران اين استان پخش گرديد.و از طرف دكتر صديق به جهتِ ارزش كار اين گروه و كارآفريني كه داشتند مورد تشويق قرار گرفت .

همچنين در بعد از ظهر ِروزِاول جناب آقاي اسدي به بيان ِ تاريخچه جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي از سال ١٣٧٦ پرداخت و درنهايت جلسه در روز اول با پرسش و پاسخ به پايان رسيد.

در دومين روز نشست كارشناسان سازمان بهزيستي در مورد چالشها و مشكلات پيش رو در تعامل با جمعيت همياران پرداختند .سپس جناب اقاي دكتر صديق در مورد راه صحيح مطالبه گري سازمانهاي مردم نهاد و تاثير حمايت گيري در رشد اجتماع صحبت نمود و نشست، راس ساعت ١٢:٣٠به پايان رسيد.


۲۱۲۶ بازدید


۴۰ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .