پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
نشست همبستگی سازمانهای مردم نهاد گناوه در جشن پنجمین سالروز تاسیس آوای مهرگان برگزار شد
نشست همبستگی سازمان های مردم نهاد گناوه به همت پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان این شهرستان باحضور مسئولان روز چهارشنبه هفتم مهرماه 95 در سالن فنی حرفه ایی این شهر برگزار شد در این آیین که بمناسبت جشن پنجمین سالروز تاسیس پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان برگزارشد، برنامه های مختلف اجرا و بیانیه همبستگی سمن ها ازسوی مدیرعامل این موسسه قرائت شد.
 
در این بیانیه بر پرهیز از موازی کاری، دستیابی به استقلال مالی بدون پشتوانه ارگان های دولتی، مشارکت آحاد مردم در سمن ها، برگزاری نشست هم اندیشی و تبدیل این شهرستان به پایتخت فرهنگی استان بوشهر تاکید شد. 
 
مدیرعامل پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان گفت: این موسسه زیرنظر بهزیستی و به عنوان یک گروه مردم نهاد و با همدلی اعضا به منظور کمک و همیاری به شهروندان در زمینه ارتقای سلامت روان تشکیل شده و تاکنون گامهای موثری برداشته که امیدواریم بتوانیم برای بهبود شرایط زندگی شهروندان بهترین گروه همیار کشور باشیم. 
 
معصومه درایی افزود:بالابردن سطح دانش عمومی و تلاش برای افزایش سلامت روان افراد، حمایت از معلولان و تلاش درحل مشکلات آنان برای رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی، برقراری ارتباط با نهادهای دولتی و غیردولتی، انتقال مهارتهای کسب شده از سوی اعضا به دیگر افراد جامعه، ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف، تلاش برای جذب افراد علاقه مند و متخصص و دارای مهارت برای گسترس جمعیت همیاران از اهداف مهم و اساسی این موسسه است. 
 
در این آیین برنامه های متنوعی شامل شاهنامه خوانی، سرود دانش آموزان مدرسه استثنایی ارم، نمایش طنز موش وگربه ازسوی گروه نمایش توانخواهان مرکز گل های آسمانی و موسیقی سنتی اجرا شد.
 
در پایان این آیین از آتش نشانان این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و بیانیه سمن ها به فرماندار تحویل شد.
 
تعداد 15 سازمان مردم نهاد در بخش های مختلف در شهرستان گناوه فعالیت دارند.
 
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
 
آزاده ویسی زاده مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان بوشهر
 
 
 


۱۵۴۵ بازدید


۱۳ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .