پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
شهروند سفیر
اجرای طرح  شهروند سفیر 
 
طرح شهروند سفیر با هدف مشارکت اجتماعی واجتماعی شدن در امر مبارزه با مواد مخدر در سالروز هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر راه اندازی می گردد.
 
سعید قوامی با تاکید بر این نکته که مشکلات عدیده اجتماعی ریشه در معضلات فرهنگی دارد و اعتیاد به مواد مخدر نیز یکی از نتایج معضلات فرهنگی است ، گفت: در حال حاضر اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی در بروز بسیاری از آسیبها و انحرافات اجتماعی می باشد و فعال نمودن و گسترش سازمانهای غیردولتی برای مبارزه با اعتیاد و استفاده از ظرفیتهای سمن‌ها، صاحبنظران در امر مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد.
مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی پویا شهرستان بروجن گفت: ایجاد مشارکت مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر نقش بسیار مهمی در پیشگیری وسوءمصرف مواد مخدر خواهد داشت و باید مشارکت اجتماعی در جامعه افزایش یابد متاسفانه در حال حاضر میزان مشارکت اجتماعی در جامعه کمتر از ۵درصد است و این میزان باید با استفاده از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد افزایش یابد.
وی اظهار داشت: طرح شهروند سفیر یک پویش مردمی در فضای جامعه است و هر شهروند می تواند خود یک سفیر اجتماعی در زمینه پیشگیری و آگاهسازی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باشد.
قوامی افزود در این طرح با استفاده از جمله من یک سفیر اجتماعی هستم در قالب انتقال پیام در خصوص پیشگیری از موادپخدر واعتیاد می باشد و هر نفر با نوشتن این جمله برروی یک کاغد و گرفتن عکس با خود یا خانواده خود و یا هرایده خلاقانه دیگری با #شهروندسفیر در شبکه اچتماعی اینستاگرام برای ما ارسال نمایند و باتوجه به میزان ایده خلاقانه و نوآوری در این طرح به قید قرعه به ۵نفر شرکت کنندگان جوائزی اهدا خواهد گردید.
وی افزود شهروندان می توانند جهت اطلاع بیشتر و شرکت در این طرح به آدرس صفحه اینستاگرامی 
مراجعه نمایند 
 
مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان شهرستان بروجن تصريح كرد: مشاركت همه جانبه و همگاني مردم و افراد تاثيرگذار جامعه ما را در رسيدن به اهداف مهم پيشگيري از اعتياد هدايت مي‌كند و در حل و كنترل آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد و تحقق رويكرد اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر مي‌بايست از اين ظرفيت استفاده كرد تا رويكرد اجتماعي به موج اجتماعي مصون‌سازي و پيشگيري از اعتياد تبديل شود.





۴۲۹ بازدید


۹ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .