پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
پیام تسلیت همیاران استان فارس برای بازماندگان حادثه پلاسکو
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
 بار دیگر فاجعه ای مهیب وجانسوز، آتش در جانمان افکند و با گرفتن جان تعدادی از عزیزترین فرزندان و جگرگوشه های این سرزمین، پدران و مادران و همسران و خواهران و دخترانشان را به سوگ وماتم نشاند. کیست که ناله های آن مادر آذری را در سوگ دو فرزند برومندش ببیند و درخود فرو نرود؟
کیست که اشکهای آتش نشانان همیشه قهرمان را در فراق یارانشان ببیند و سیل اشک از چشمانش جاری نشود؟ آنان که همواره اشکهای دیگران را می زدایند و بر زخمهایشان مرهم می نهند.
 کیست که نظاره گر چشمان پدران و مادران منتظر و دوخته شده به تلی از آوار ساختمان پلاسکو باشد و لحظه ای خواب چشمانش را برباید؟
 جمعیت همیاران سلامت روان طلوع احسان فارس از صمیم قلب و با ابراز همدردی مراتب تأثر و تألم خودرا از وقوع این سانحه غمبار ابراز داشته و ضمن خداقوت به امدادگران عزیز ، از خداوند متعال برای جان باختگان و شهدای والامقام این سانحه علو درجات ، برای  بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل مسالت می نماید


۱۳۷۵ بازدید


۱۴ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .