پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
بازدید میدانی هیات مدیره و تیم محب جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان هرمزگان از مناطق زلزله زده فین و سیاهو

به گزارش روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان هرمزگان:بازدید میدانی هیات مدیره  جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان هرمزگان از مناطق زلزله زده فین و سیاهو انجام شد.
آمنه برمه گفت : اعضای هیات مدیره جمعیت هسرا به همراه تیم محب روز سه شنبه 25 آبان 1400 از مناطق زلزله زده سیاهو و فین بازدید میدانی بعمل آوردند.
برمه افزود :این بازدید با همراهی خیر محترم و سرشناس جناب سید عبدالله هاشمی بعنوان عضو افتخاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی هرمزگان همراه بود.
روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان هرمزگان گفت: در ابتدا جلسه ای در محل مجتمع خدمات بهزیستی دهستان سیاهو با سرکار خانم عامری برگزار شد. در ابتدا حمید بیخسته رئیس هیات مدیره هسرا استان هرمزگان در رابطه با تیم محب و اهمیت پرداختن به مسائل روحی و روانی و روانشناسی با هدف مشارکت در عادی‌سازی روانی اجتماعی ، احياء شبکه های اجتماعی و پيوستگی مجدد اجتماعی آنان و يکپارچه‌سازی اجتماعی به عنوان بخشی از خدمات روانی اجتماعی مبتنی بر اجتماع و کمک های اوليه روانشناختی توضیحاتی ارائه دادند.در ادامه  خانم عامری گزارش کلی از وضعیت مددجویان زلزله زده تحت پوشش بهزیستی و عموم مردم و میزان خسارت های وارده ارائه دادند.
آمنه برمه افزود:سید عبدالله هاشمی  در این جلسه بر مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های مردمی تاکید کرده و حفظ آرامش عمومی مردم را نکته بسیار مهم گوشزد کردند.در ادامه بقیه اعضای هیات مدیره هسرا استان هرمزگان به ارائه نظرات خود پرداختند و در پایان از چند منزل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی زلزله زده سیاهو بازدید بعمل آمد.
برمه گفت:همچنین در ادامه بازدید میدانی جلسه ای با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر فین برگزار شد و از خانه های آسیب دیده و ساختمان شهرداری بازدید بعمل آمد.
برمه خاطرنشان کرد:با توجه به بازدید های میدانی مهمترین نیاز مردم زلزله زده شهر فین با توجه به ترک خوردگی های منازل و سردی هوا در شب و وجود حشرات گزنده عقرب و مار ، چادر جهت اسکان موقت مهمترین نیاز اعلام شده مردم و در مرحله دوم مواد غذایی و آب معدنی  می باشد و از خیرین و عموم مردم جهت کمک به مردم زلزله زده درخواست همیاری را داریم.










۱۱۶۰ بازدید


۱۲ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .