پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
مراسم افطاري جمعيت همياران مهر مشاور نجف آباد
به گزارش مدير روابط عمومي جمعيت همياران مهر مشاور
اعضاء فعال اين جمعيت در شهرستان نجف آباد اصفهان اقدام به برگزاری مراسم افطاری با حضور: رييس بهزيستي نجف اباد  جناب آقای قناعت کار،رييس دانشگاه سمیه خانم ايمانيان ،آقای حججی فرماندار شهرستان تيران به همراه جمعي از اعضا ء هيات مديره جمعيت همياران استان  اصفهان نمودند. 

در اين مراسم افطاری كه به میزبانی جناب آقای حسین رادی مدیرعامل پایگاه سلامت مهرمشاور نجف آباد برگزار گردید خانمها نفيسه وفهيمه اسماعیلی به همراه جناب آقای احسانی در اين مراسم شركت نمودند كه بعد از اقامه نماز و صرف افطاري مدعوين به تماشاي تاتر و نمايش و شنيدن سخنراني اقاي قناعت كار دعوت شدند همچنين در ادامه  از سركار خانم اسماعيلي مدير عامل جمعيت دعوت شد دقايقي به ايراد سخنراني و معرفي جمعيت بپردازند.
 خانم اسماعيلي ضمن تشكر از جمعيت همياران مهر مشاور و قدر داني از آقاي حسين رادي  ،به ترغيب و تشويق ٩٢هميار ي كه جديدا به گروه مهر مشاور پيوستند پرداخت و قول برگزاري كارگاههاي رايگان با هدف ارتقاي سلامت روان جامعه را به ايشان اعلام نمود.لازم به ذكر است  اين مراسم ضيافت و افطاري از صفر تا صد با همكاري اعضاء جمعيت همياران مهر مشاور انجام گرفت .


۳۱۸ بازدید


۳ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .