پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
کمپین طلوع امید همیاری مردم زلزله زده کرمانشاه
کمپـــــــــین طلوع امید همیاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کرمانشاه در نظر دارد:
 کمپـــــــــین طلوع امید همیاری* پس از زلزله و گذشتن مدت زمانی از این حادثه تلخ نیاز به بازسازی روحی درمردمان مناطق زلزله زده از نکات مهم و ضروری می باشد و تصاویری منتشر شده که نشان می داد ، سرپل ذهاب کانون تلفات زلزله بود و بیشترین خسارت و تلفات در آنجا گزارش شده است. ویران شدن بیمارستان این شهر نشان دهنده وضعیت نامناسب امکانات بهداشتی و روحی در این منطقه است. این در حالی است که این مراکز درمانی باید بهترین مکان برای ارائه خدمات در هر منطقه باشند. لذا این جمعیت در حوزه تخصصی خود که سلامت روان اجتماعی و پیشگیری می باشد ، جهت ارتقاء سلامت روان اجتماعی مردم زلزله زده کرمانشاه اقدام به برگزاری این کمپین نموده است. *کمپـــــــــین طلوع امید همیاری برنامه های کمپین :
1-آگاه سازی در زمینه پیشگیری از خشونت
2-آگاه سازی در زمینه پیشگیری از خودکشی
3-ارسال پیام های روزانه بر اساس موضوع از تاریخ ۱۰شهریور الی ۱۲شهریور ۱۳۹۷
4-برنامه های ویژه کودکان(نقاشی ، شعر ، قصه گویی و...) همراه با جوایز
جهت اطلاع کلیه همیاران سلامت روان اجتماعی سراسر کشور که علاقمند به حضور در کمپین فوق را دارند: ۱-از همیاران محترم که در حیطه آموزشی و کار با کودک تجربه دارند دعوت به همکاری می گردد. ۲- مدرسین در رشته های علوم تربیتی و روانشناسی که با همیاران همکاری دارند . ۳- این کمپین با هدف پیشگیری از خودکشی و خشونت به مدت ۲روز از تاریخ ۱۰الی ۱۲ شهریور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب می باشد و اسکان و پذیرایی در شرایط سخت روستایی خواهد بود.لذا عزیزان داوطلب باید امکانات اولیه شخصی خود را به همراه داشته باشند. ۴- کلیه همیاران عزیز که تمایل به حضور در این کمپین را دارند می بایست تا تاریخ 1 شهریور ثبت نام کنند. جهت ثبت نام به شماره های زیر تماس حاصل نموده یا از طریق واتس آپ اطلاع دهید. خانم حسن آبادی: ۰۹۱۸۷۳۶۱۵۷۱ آقای حق شناس: ۰۹۱۱۱۱۷۱۷۵۷ اقای بیخسته : ۰۹۱۷۳۶۷۵۰۳۰ ۵- در کمپین فوق یکی از گروه های هدف کودکان می باشند و جهت تاثیرگذاری بیشتر در صورت امکان وسایل و ابزار کار با کودک بهمراه خود داشته باشند. (مدادرنگی، دفتر نقاشی، مداد، پاک کن کتاب داستان و.... بهمراه جوایز) ۶-استانهای همراه در این کمپین می توانند در صورت تمایل با توجه به موضوع کمپین، بروشور و استند و... جهت توزیع بهمراه بیاورند. آدرس پورتال جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران http://hamyaraniran.ir صفحه اینستاگرام جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران https://www.instagram.com/hamyaran_iran/ روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران


۱۸۶۴ بازدید


۷ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .