پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
نشست کتابخوان دانشجویی در چهار روستایی با همکاری پایگاه همیار سلامت روان اجتماعی "مهر آیین"
نشست کتابخوان دانشجویی در چهارروستایی با همکاری پایگاه سلامت روان اجتماعی "مهر آیین"
 
اولین نشست کتابخوان تخصصی دانشجویی در تاریخ  پانزدهم شهریور ماه 1395با حضور  مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ، فرماندار شهرستان گناوه ، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار ریگ ،رییس کتابخانه های عمومی شهرستان گناوه ، دهیاری و شورای چهارروستایی و جمعی از دانشجویان و فرهیختگان عرصه ی علم و دانش به همت و تلاش پایگاه همیار سلامت روان  اجتماعی "مهرآیین" چهارروستایی برگزار شد.
 در این نشست مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به تبیین اهداف نهاد کتابخانه ها از برگزاری نشست های کتابخوان در سطح کشور پرداخت 
سید علی هاشمی گفت :این اولین نشست کتابخوان تخصصی دانشجویی  در سطح استان می باشد که با حضور دانشجویان و فرهیختگان برگزار میگردد.
در ادامه فرماندار شهرستان گناوه از حضور در چنین محفل علمی اظهار خرسندی نمودند 
سید علی پاک نژاد ابراز اميدوارى كرد برگزارى چنین  نشستهايى همچنان در  سطح شهرستان ادامه داشته باشد که بی شک پیشرفت هر جامعه ای با کتاب و مطالعه می باشد. در ادامه دکتر زاهدی از نخبگان علمی روستا به بیان مقایسه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایران و اروپا پرداختند.
 
در این نشست حسین امیری معاون سیاسی فرماندار ،مسعود شیرافکن بخشدار ریگ ، ثقفیان استاد دانشگاه پیام نور و شش نفر از دانشجویان فعال روستا به ارائه و معرفی کتاب در زمینه های مختلف پرداختند.
در حاشيه مراسم جليل احسانى مديرعامل  گروه همیار سلامت روان اجتماعی "مهرآيين" نيز ضمن تشكر از مسئولين شهرستانى و استانى ،حضور اين بزرگواران را قوت قلب و نيروى محركى براى اعضاءگروه نوپاى خود دانستند.
همچنين هوشنگ آزاد رئيس هيأت مديره گروه همیار" مهر آيين "همت و تلاش تمامى افراد روستا را زمينه ساز برگزارى موفق اين نشست دانستند.
 
آزاده ویسی زاده، مدیر کل روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان بوشهر  
 


۲۱۹۵ بازدید


۳۹ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .