نحوه ی تعامل صحیح والدین و فرزندان درشرایط غیر حضوری مدارس
روابط عمومی همیاران سلامت روان اجتماعی روستای قلات پایین اعلام کرد:یک جلسه ی آموزشی در تاریخ 1400/8/5 با موضوع نحوه ی صحیح تعامل بین والدین وفرزندان در شرایط غیر حضوری مدارس در روستای قلات پایین،با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .مکان این جلسه ی آموزشی کتابخانه ی روستا ومهمان این جلسه آقای یوسف دریانورد بودند.
این جلسه با حضور بیش از سی نفر از والدین برگزار شد
در این جلسه ی پربار که استاد یوسف دریانورد حضور داشتند نکاتی را اعلام کردند که مهم ترین نکات آن عبارت بودند از :۱-کرونا باعث تاثیرگذاری زیادی بر روی خیلی از کارها وموضوعات شده است یکی از این موضوعات مجازی بودن آموزش ها در مدارس است که هم از کیفیت آموزش ها کاسته شده است وهم باعث تنبلی واعتیاد بچه ها به گوشی های موبایل وتبلت شده است ۲-آموزش های مجازی باعث فشار روحی وروانی زیادی هم بر روی فرزندان وهم والدین مخصوصا مادران شده است اما به این نکته باید توجه شود که ما درقدم نخست مادر هستیم نه آموزگار پس روابط خود را به عنوان مادر حفظ کنیم۳- هرگز به فرزندمان برای انجام تکالیف فشار نیاوریم چون هیچ یادگیری با فشار انجام نمی شود۴-سعی کنیم از همین کودکی فرزندان خود را مسؤلیت پذیر بار بیاوریم (اگر فرزندمان تکالیفش را انجام نداد ماهم برایش انجام ندهیم تا عواقب انجام ندادن تکالیفش را متوجه شود)۴-سعی کنیم روابط بین معلم وفرندانمان را حفظ کرده وجلو آن ها از معلم بدگویی وانتقاد نکنیم.۵-نکته ی آخر ومهمترین آن فرزندمان را با خودش مقایسه کنیم نه سایر بچه ها
(روابط عمومی همیاران سلامت روان اجتماعی روستای قلات پایین)
این جلسه با حضور بیش از سی نفر از والدین برگزار شد
در این جلسه ی پربار که استاد یوسف دریانورد حضور داشتند نکاتی را اعلام کردند که مهم ترین نکات آن عبارت بودند از :۱-کرونا باعث تاثیرگذاری زیادی بر روی خیلی از کارها وموضوعات شده است یکی از این موضوعات مجازی بودن آموزش ها در مدارس است که هم از کیفیت آموزش ها کاسته شده است وهم باعث تنبلی واعتیاد بچه ها به گوشی های موبایل وتبلت شده است ۲-آموزش های مجازی باعث فشار روحی وروانی زیادی هم بر روی فرزندان وهم والدین مخصوصا مادران شده است اما به این نکته باید توجه شود که ما درقدم نخست مادر هستیم نه آموزگار پس روابط خود را به عنوان مادر حفظ کنیم۳- هرگز به فرزندمان برای انجام تکالیف فشار نیاوریم چون هیچ یادگیری با فشار انجام نمی شود۴-سعی کنیم از همین کودکی فرزندان خود را مسؤلیت پذیر بار بیاوریم (اگر فرزندمان تکالیفش را انجام نداد ماهم برایش انجام ندهیم تا عواقب انجام ندادن تکالیفش را متوجه شود)۴-سعی کنیم روابط بین معلم وفرندانمان را حفظ کرده وجلو آن ها از معلم بدگویی وانتقاد نکنیم.۵-نکته ی آخر ومهمترین آن فرزندمان را با خودش مقایسه کنیم نه سایر بچه ها
(روابط عمومی همیاران سلامت روان اجتماعی روستای قلات پایین)
۳۶۱ بازدید
۰ امتیاز
۰ نظر
نظرات کاربران
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این فعالیت در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !