رسانه یکی از موثرترین و بهترین ابزار انتقال پیام به صورت مستقیم و غیر مستقیم است این پدیده عصر جدید نه تنها نقش مؤثری در شکل دهی به سبک زندگی اقشار مختلف به ویژه جوانان ایفا مینماید بلکه حتی یکی از عوامل تغییر یا تقویت باورها در اقشار مختلف جامعه است. تنوع بینظیر برنامههای رسانه در نوع عرضه محتوا و پیام، موجب جذب هر چه بیشتر مخاطب و تأثیر فزاینده آن میشود لذا نقش اصحاب رسانه در سوگیری فرهنگ جامعه حایز اهمیت است.
بر این اساس میتوان از این ابزار جدید در اصلاح نگرش و رفتار در جامعه در زمینههای مختلف بالاخص فرهنگسازی ازدواج بهره جست. به همیندلیل، برآنیم تا با آموزش و آگاهسازی سردبیران، خبرنگاران، نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان و.... از یکسو، زمینه ارتقاء و بهبود محتوای تولید شده در حوزه فرهنگی و رسانهای با موضوع ازدواج و آسیبهای اجتماعی را فراهم کرده و از سوی دیگر، موجب تقویت انگیزه جهت تولید بیشتر محصولات فرهنگی در این حوزه شویم.
اهداف:
- افزایش دانش و آگاهی اصحاب رسانه در حوزه آسیب های اجتماعی
- مطالبهگری از اصحاب رسانه در خصوص فرهنگ سازی ازدواج و سبک زندگی
- ارتقای محتوای محصولات رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی و ازدواج
- توسعه محصولات فرهنگی و رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی و ازدواج
مخاطبان:
- مدیران کانالها و گروه ها در شبکه های اجتماعی
- خبرنگاران و سردبیران روزنامه ها و نشریات و خبرگزاری ها
- کارگردان های فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی
- تهیهکنندگان برنامههای تلویزیونی و مستندسازان
- مدیران سایتها ، پایگاه های خبری و وبلاگهای مرتبط
- نویسندگان نشریات، داستان ها ، مقالات و... در رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی
۳۴۸ بازدید
۲ امتیاز
۰ نظر
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !