پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
خانواده سالم

در ابتدااستاد مصطفی راستینه ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده، برگزاری چنین همایش هایی را در جهت توانمند سازی شهروندان و سلامت روانی جامعه را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و با برشمردن آسیب های متعدد اجتماعی ضرورت آگاهی و  شناخت خانواده ها از آسیب های موجود و آسیب های  پیش رو و پنهان  را یادآور شد، و افزود اقدامات و عملکرد  پیشگیرانه و آگاهی بخش در زمینه مهار آسیب های اجتماعی  لازم است متناسب با  موضوعات و نیازهای روز تغییر کند که بازدهی مناسب و مفیدی داشته باشد.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف نهادها و سازمان های مسئول در زمینه آسیب های اجتماعی  نقش سمن ها و سازمان های مردم نهاد در شناخت، پیشگیری و مهار آسیب ها در جامعه را مهم برشمرد و  خواستار توجه و حمایت بیشتر از این سازمان  ها شد، تا خلاء و شکافی که ناشی از کم کاری سازمان هایی که بصورت قانونی مسئول مقابله با این معظل آسیب ها هستند جبران شود.

راستینه در ادامه مباحث مختلفی از جمله : " مهارت های زندگی خانوادگی" ، " اهمیت فضای مجازی " ضرورت آموزش و آگاهی خانواده ها "، " زدودن نگرش های غلط جامعه" ، گسترش و تعمیق ارزش های اصیل اسلامی و ایرانی برای تربیت نسل سالم" ، " ایمن سازی خانواده ها از آسیب های پیش رو و پنهان " ، " ضرورت حمایت از افراد آسیب دیده و ... مورد واکاوی قرار داد.

سپس دکترمحمود هندی پور با سبک و شیوه ی گفتار خاص و منحصر به فرد خود به  بیان مسائل مختلفی ازجمله : مجموعه مهارت‌های شادکامی برای زندگی " ضرورت نشاط در خانواده ها، چگونگی ارتباط موثر،راهکارهای خانواده پایدار و سالم، نقش اعتقادات  معنوی و شکر گذاری در امنیت روانی و آرامش روحی و ...پرداخت که با استقبال بی نظیر خانواده ها روبرو گردید.

 



۱۷۳ بازدید


۰ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .