پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
تهیه وتوزیع کیف ولوازم التحریر بین دانش آموزان مستعد با کمک خیرین در آستانه ماه مهر
مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی پویا شهرستان بروجن گفت: با کمک خیرین گرامی  بسته حمایتی شامل کیف و لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش آموزان مستعد تحت حمایت توزیع شد.
سعیدقوامی با بیان اینکه دین اسلام اهمیت بسیار زیادی برای انفاق قائل شده، افزود: خداوند در قرآن فرموده که با مال ها و جانتان در راه خدا جهاد کنید و واقفین نیک اندیش در حال انجام این دستور الهی هستند.
وی گفت: البته دین اسلام بر حفظ شان و کرامت انسانی نیز تاکید بسیار دارد و ائمه اطهار بارها فرموده اند که اگر کمکی صورت می گیرد بهتر است مخفیانه و همراه با خفظ شان و کرامت افراد نیازمند باشد.
وی گفت: حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد ونیازمند فقط مختص ماه مهر نمی باشد و پس از آنهم دانش آموزان نیازمند حمایت می باشند از اینروجهت کمک می‌توانید با کمک های نقدی و یا اهدایی خود مثل: لباس نو، لوازم التحریر، کیف و کفش این موسسه را در یاری رساندن به دانش آموزان بی بضاعت یاری رسانید. شما می‌توانید با همکاری خانواده و دوستان در این کار خیر حتی با پرداخت ماهانه کمترین مبلغ شرکت کنند.
قوامی با بیان اینکه لوازم التحریر میان دانش آموزان مستعد با کمک خیرین توزیع شده است، تصریح کرد: هر بسته به ارزش ریالی حدود یک میلیون ششتصد هزار ریال و شامل اقلامی همچون کیف، انواع دفتر ، مداد رنگی، تراش، پاکن، خودکار و غیره بوده است.
مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی پویا شهرستان بروجن  عنوان کرد: این بسته‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعدی که توانایی کافی در تهیه لوازم التحریر ماه مهر نداشته اند تهیه واجرا شده است تا این دانش آموزان نیز همانند سایر دانش آموزان با دارا بودن امکانات کافی سر کلاس حاضر شوند.
وی با بیان اینکه فقر و ایمان هرگز کنار هم قرار نمی گیرند، یادآور شد: زدودن چهره فقر از جامعه یکی از اقدام های نیکی است که واقفین انجام می دهند، اقدامی که سبب حفظ ایمان انسان ها می شود
این فعال اجتماعی گفت: ما دست یاری ومساعدت بسوی خیرین عزیز دراز می کنیم تا در جهت یاری رساندن در خصوص دانش آموزانی که بدلیل عدم تمکن مالی از تحصیل بازمانده اند بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.


۴۶۳ بازدید


۶ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .