پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
گرامی داشت هفته ی بهزیستی
همیاران سلامت روان باغبهادران به مناسبت هفته ی بهزیستی، روز سه شنبه ۱۳۹۶/۴/۲۷، برای عرض تبریک ،خداقوت و تشکر با گل و شیرینی در محل نمایندگی بهزیستی باغبهادران حضور یافتند. آقای صادق مسئول پیشگیری و رییس نمایندگی بهزیستی باغبهادران، ضمن عرض تشکر، در رابطه با بهزیستی باغبهادران و همکاری همیاران با بهزیستی گفت: نمایندگی بهزیستی باغبهادران اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ تأسیس شد و در چهار حوزه ی اختصاصی اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکتها فعالیت دارد.بارزترین نیاز بهزیستی باغبهادران کمبود نیرو می باشد.که این امر در صورت تبدیل شدن شهر باغبهادران به شهرستان و به تبع آن تبدیل نمایندگی بهزیستی به اداره ی بهزیستی تسهیل خواهد شد. که متأسفانه با وجود طی شدن مراحل اداری و قانونی هنوز، این امر میسر نشده است، این در حالی ست که شهرستان شدن باغبهادران فرصت اشتغال بسیار عالی برای مردم و به خصوص جوانان بخش باغبهادران خواهد بود.
از اواسط سال ۹۵ تا کنون با گروه همیاران باغبهادران همکاری داریم، و باعث رضایت است که از طریق این گروه مردم نهاد می توانیم تعامل بیشتری با مردم داشته باشیم.
خانم نقدحسنی مدیر گروه همیاران ضمن عرض تبریک گفت باعث خوشحالی و رضایت مردم است که در بخش باغبهادران نمایندگی بهزیستی حضور دارد. ما همیاران به عنوان عضوی از اجتماع شهر خود در تلاشیم با همیاری آگاهانه در فرهنگسازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با بهزیستی و سایر ارگانها همکاری داشته باشیم.و امیدواریم نتیجه ی این همکاریها، را در سلامت روان اجتماعی مردم شهر ببینیم.


۴۳۱ بازدید


۴ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .