پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
بیانیه های رسالت، ارزش ها و چشم انداز موسسه ی مردم نهاد صدای سلامت کرمانشاه

بیانیه ها

بیانیه "رسالت" «موسسه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی  صدای سلامت کرمانشاه»

به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی با شناسایی آسیب های اجتماعی و بررسی تعیین کننده های اجتماعی  سلامت، تحلیل وضعیت نقاط شهری و روستایی با حساس سازی ،آگاهسازی و توانمندسازی وظیفه خود می داند:

با برنامه های اجتماع محور و درگیر نمودن آحاد مردم از طریق شناخت و حساس سازی، در راستای پیشگیری و کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی تلاش نماید. این مرکز متعهد می گردد با ترغیب مشارکت مردم، سازمان های مرتبط با سلامت، ضمن شناسایی موانع موجود، توان موسسه را در تحقق پیشگیری و کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی قرار دهد.  

این مرکز در فرآیند مشارکت وفادار مانده، و با دعوت از افراد، سمن ها و مراکز درگیر در ارایه خدمات سلامت جامعه و بهره گیری از توانمندی های بالقوه آنان به صورت وظیفه ای مستمر مورد پذیرش قرار می دهد.

ما با به کارگیری دانش روز، بسیج منابع و یافتن راه هایی برای دسترسی به منابع جدید، به دنبال شناسایی و طراحی راه های مناسب برای پیشگیری و کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی هستیم تا ضمن تحقق ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی، در مسیر بهبود کیفیت زندگی و سلامت و رفاه اجتماعی گام برداریم.

 

"بیانیه ارزش ها" موسسه صدای سلامت کرمانشاه

  1. سلامتی حق شهروندی است و یک حق همگانی و اساس یک زندگی مولد است.
  2. دسترسی شهروندان به خدمات سلامت حق آحاد مردم است.
  3. ما کارکنان موسسه صدای سلامت کرمانشاه متعهد می‌شویم با حفظ کرامات انسانی به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی مطلوب در راستای جلب رضایت الهی و بندگان خدا بپردازیم.
  4. این موسسه به تمام انسان ها به دیده احترام می نگرد و برای آن ها ارزش قائل است تمام کسانی که مشکلی دارند یا مرتکب خطایی شده اند به خاطر اینکه انسان هستند احترام به آن ها را واجب می دانیم.
  5. در اجراي پژوهش ها ظرفيت هاي محلي و آداب، رسوم و فرهنگ جامعه را محترم بشماریم.  
  6. برای  همه انسان ها این حق را قائل باشیم که از امکانات و منابع موجود برای بهتر زیستن و ارتقای سطح زندگی خود استفاده کنند.
  7. به اصول اخلاقی و صفات معنوی و پاسداشت روابط انسانی پایبند باشیم.
  8. اصول اخلاق در پژوهش را رعایت نماییم.
  9. توانمندی های مردم با هدف تحقق ارتقای سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی توسعه دهیم.
  10. بازتواني و شكوفا كردن استعدادها، توانايي ها و قابلیت های  افراد را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
  11. بستری مناسب جهت مشارکت کلیه ذی نفعان ( مردم، محققین، نمایندگان سازمان های دولتی و غیر دولتی شریک در بخش سلامت) در مداخلات مبتنی بر پژوهش در جهت ارتقاء سلامت فراهم نماییم.

"بیانیه چشم انداز" موسسه صدای سلامت کرمانشاه

ما تمام عزم  خویش را جزم کرده ایم تا با  تلاش روز افزون و پژوهش های علمی با توجه به سیاست های سازمان بهزیستی و سازمان های مرتبط با سلامت جامعه، در مسیری پای بگذاریم که در 5 سال آینده « موسسه صدای سلامت » به عنوان موسسه برتر در سطح کشور، تحقیقات و فعالیت ها و ایده های کاربردی را به اجرا درآورد.

ما می خواهیم تا با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های محلی و شهری کمک و همکاری دیگر نهاد های مرتبط در سطح ملی و بین المللی و انجام طرح های مشارکتی، میزان بیماری ها و آسیب های اجتماعی را کاهش داده و سلامت جامعه را ارتقا دهیم. 

آرمان ما این است تا ضمن مقتدر سازی مردم نسبت به حل مسائل محیط خود، سطح مناسبی از سلامت اجتماعی را برای آحاد جامعه به ارمغان بیاوریم.


مدیریت موسسه صدای سلامت کرمانشاه 

امیر علی بابایی



۳۶۳ بازدید


۲ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .