پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
حمایت از تولید داخلی استان اردبیل با برگزاری نمایشگاه‌های دایمی
مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت استان اردبیل خبر داد
حمایت از تولید داخلی استان اردبیل با برگزاری نمایشگاه‌های دایمی
مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان اردبیل گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای اولین بار در استان اردبیل نمایشگاه و فروشگاه دایمی بوم صنعت را برگزار می‌کنیم.

سعید جاودان‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سازمان مردم نهاد جمعیت همیاران با اهدف کاهش آسیب اجتماعی زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند و سعی دارد با برگزاری نمایشگاه و فروشگاه دایمی، تولیدات  داخلی استان  را وارد بازار فروش داخلی و خارجی کند.

وی با  اشاره  به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یادآور شد: تیم اقتصاد و کارآفرینی جمعیت همیاران، متشکل از جوانان نخبه حوزه اقتصاد و فناوری اردبیل است که  توانسته طرحی را با نام بازار بوم صنعت را به سازمان صنایع و معادن و تجارت اردبیل ارائه کند که این امر با استقبال مدیران این سازمان مواجه شده است.

مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه به طرح بازار بوم صنعت، عصاره اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: با برپایی و برگزاری این نمایشگاه و ایجاد اشتغال برای اقشار در معرض آسیب‌های اجتماعی استان اردبیل می‌تواند در بخش اقتصادی رونق خوبی داشته باشد.

جاودان‌فرد افزود: در صورت همکاری همه سازمان‌های دخیل در حوزه صنعت، تولید، اقتصاد  و بازرگانی استان برای اجرایی شدن این طرح می‌توان با اشتغال‌زایی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی استان اردبیل مواجه شد.

وی گفت: طرح بازار بوم صنعت تنها یکی از طرح‌های پیشنهادی تیم اقتصاد جمعیت همیاران است و امیدواریم در سایر بخش‌ها نظیر اشتغال خانگی زنان سرپرست خانواده موفق عمل کنیم.

مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه رسالت  اصلی این سازمان غیرانتفاعی، کاهش آسیب اجتماعی اعضای آن است از مسؤولان خواست تا در اجرایی شدن طرح‌های خداپسندانه این سازمان حمایت‌های لازم را داشته باشند تا از اجر معنوی این فعالیت‌ها بهرمند شوند.
@hmyaran
http://ardabil.farsnews.com/news/13960110000848



۱۸۴۹ بازدید


۴ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .