پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
گزارش نشست مجمع عمومي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي كشور
نشست مجمع عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعي کشور

مدير روابط عمومي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي ايران گفت: نشست مجمع عمومي جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعي کشور7 لغایت 8 بهمن 1395 در سمنان برگزار شد.

حميد بيخسته افزود:اين نشست با حضور مديران عامل و رئيس هيئت مديره جمعيت هاي سراسر كشور ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، معاونت توسعه و پشتیبانی ، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری سمنان جناب آقای بینایی آغاز بكار كرد.

وي گفت:مديرعامل جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي كشورگزارش عملكرد جمعيت را قرائت كردند.

زهرا رشيدي نژاد اهداف جمعيت ، گزارش آماري جمعیت و برنامه هايي که در راستای تحکیم خانواده و کاهش طلاق و پیشگیری از اعتيار و ایدز و دیگر آسیبها می‏باشد ارائه كرد.

 مدیر کل امور اجتماعی، فرهنگی استان سمنان بیان داشت؛ جمعیت همیاران سفیران سلامت روان اجتماعي در کل کشور هستند.

وي گفت: ما بر این باوریم که اگر مردم مشکل دارند ما کارمان را خوب انجام نداده‏ایم و با رویکرد توانمندسازی مردم و اصلاح اخلاق اجتماعی 7 برنامه تحول اجتماعی تدوین گردید به نام طرح توانمندسازی اجتماعی مردم مناطق غیربرخوردار طرح دیگر طرح فرهنگسرای امید خانواده است با رویکرد پژوهشی و آموزشی که با تشکیل شورای راهبردی به مدیریت شهرداری و اجرای سازمانهای مردم نهاد به صورت پایلوت انجام می‏ پذیرد .

حميد بيخسته افزود : در این مجمع عمومی  طی مراسم   رای گیری با نظارت کارشناس پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی سرکار خانم حیدری وبا آرای   مدیر عاملین جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ،سرکار خانم مرضیه التيامي با اخذ آرای بیشتر  به سمت بازرس علی البدل  انتخاب گردید و در ادامه این  نشست از 7روابط عمومي برتر سال 1395تقدير و تشكر بعمل آمد.

1-نفیسه اسماعیلی استان اصفهان

2-پوران موسوی استان تهران

3-فریده تاج پور استان هرمزگان

4-زهرا عباسی استان گیلان

5-آزاده ویسی زاده استان بوشهر

6-فرزاد براتی استان کهگیلویه و بویراحمد

7-لیلا احدی استان اردبیل

وي افزود: مدیر کل محترم پیشگیری‏های مردمی و مشارکتهای مدنی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه كشورآقای دکتر افتخاری و جناب آقای دارینی معاون محترم اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در نشست حضور بهم رسانده و اعضاء مجمع با معرفی کوتاه از عملکرد خود به چگونگی فعالیت تعداد پایگاههای ثبت شده و نشده، و با کدام دستگاهها ارتباط داشته‏ اند وکدام آسیب در استانها مهم‏ترین مسئله آن استان است با ارائه گزارش پرداختند.


۳۰۱۰ بازدید


۲۱ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .