پایگاه جمعیت همیاران
سلامت روان اجتماعی ایران
جلسه کمیته راهبردی همایش صیانت وگفتمان اجتماعی سازی مبارزه باموادمخدر

جلسه کمیته راهبردی همایش صیانت وگفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه باموادمخدر
پنجمین جلسه کمیته راهبردی همایش صیانت وگفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه باموادمخدر با حضور جناب آقای دكتر بیرجندی مدیر کل دفتر توسعه مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و نماینده هاي سمن های مجری ، 18/8/95در محل دبیرخانه همایش از ساعت 17:30آغاز به کار کرد.
ابتدا آقای دكتر بیرجندی تاکید فرمودند که سمن های دعوت شده از سمن های سطح یک ودوهستند که توسط کمیته تخصصی توسعه مشارکتهای شوراهای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استانها انتخاب شده اند.سپس خانم بهرام آبادی از وظایف  انجام گرفته توسط اعضای تیم روابط عمومی مستقر در دبیرخانه گفتند که عبارت بود از: تماس با مهمانان وتاکید بر ارسال فرم مشخصات سمن ها به منظور اینکه در ایام همایش انتشار یابد. آقای غفاری از هماهنگی های مقدماتی انجام گرفته برای آماده سازی محتوی بسته اطلاعات سمن ها گفتند .همینطوراز لوگوی همایش رونمایی شد ودر اولین استفاده ازآن در محل عکس مشخصات گروه تلگرامی قرارگرفت.همینطور برمسولیت خبر سازی واطلاع رسانی از فعالیتهای دبیرخانه که به عهده جمعیت همیاران سلامت روان احتماعی است تاکید شد.
آقایان لطفی ودولتی از فعالیتها وهماهنگی های انجام شده در کمیته تشریفات وپشتیبانی گفتند بیش از 100خانم وآقای داوطلب این کمیته را یاری خواهند نمود.همینطورتاکید بر اماده سازی کارتهای شناسایی شرکت کنندگان وارسال آن به استانها شد.
مسول کمیته علمی ،آقای نیک آیین اعلام کردند که  استقبال خوبی از فراخوان مقالات شده است و احساس مشارکت مناسبی بین سمن ها به وجود آمده است.همچنین برای بهره بردای از محتوی به روزبا گروههای علمی وتحقیقاتی نیز مکاتبه انجام شده است.
در رابطه با نمایشگاه جنبی همایش اعلام شد که غرفه ها به فعالیتهایی که محصول ،کالا ویا دست آوردی توسط بهبود یافتگان دارند اختصاص خواهد یافت که این افراد  توسط شوراهای هماهنگی استانها معرفی خواهند شد. سمن های شرکت کنند ه در نشست عبارت بودند از جمعیت حمایت از بهبود یافتگان ،اندیشمندان رایا سلامت محور،جمعیت احیای انسانی کنگره 60،نوید پیام رهایی،مهر گستر،موسسه مهر اندیشان آفاق ،پیام آوران همیاری و جمعيت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران .
قابل ذکر است خانم ها مرندی مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعي استان  قزوین وملا رضی یکی از اعضای هیئت مدیره نیز از دبیر خانه بازدید داشتند ودر جلسه حضور یافتند.
روابط عمومي جمعيت همياران سلامت روان اجتماعي ايران

 

 

 

 

 

 

 



۲۱۶۲ بازدید


۱۳ امتیاز


۰ نظر
نظرات کاربران


هنوز هیچ نظری ثبت نشده است !
نظر شما چیست ؟!
شما نیز می توانید نظر خود را راجب این خبر در زیر بنویسید !
نام کامل شما * :
نام کامل خود را وارد کنید !
آدرس ایمیل شما :
آدرس ایمیل خود را وارد کنید !
متن نظر شما :
نظر خود را به فارسی در بالا بنویسید !
کد امنیتی :
کد امنیتی روبرو را وارد نمایید !
انسان خوشبخت نمی شود اگر برای خوشبختی دیگران نکوشد !
شما هم می توانید در این کار سهیم باشید ! کمک های مالی شما مایه دلگرمی ماست !
دریافت کمک های مردمی
جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران
جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. باور ما بر این است که با افزایش مشارکت جویی و احترام به خرد جمعی و رویکرد تسهیل گرانه می توانیم در ارتقای سطح کیفیت زندگی اقشار جامعه تاثیر داشته باشیم. این سایت با همت و تلاش و پیگیری مستمر جناب آقای حمید بیخسته مدیر روابط عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سال 1395 راه اندازی گردید.
تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی ایران می باشد .
Copyright © 2015 for HamyaranIran.ir , By SmProgram web Developer , All rights reserved .